Heb heerlijk genoten van een goed gesprek en een gezichtsbehandeling, raad ze zeker aan!
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er graag, wordt altijd heel goed geholpen!
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Michael•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een zeer prettige ervaring. Er werd duidelijk uitgelegd welke producten ze gebruikte. Ook heb ik advies gekregen hoe ik mijn huid het beste kan verzorgen en beschermen. Een aanrader! Ik kom hier zeker terug.
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
Reinier•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk en zeer deskundig behandeld door Willemijn. Aanrader
Behandeling door Willemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen
marc•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Relaxt, fijne omgeving en fris weer door
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen