I’ve been going to Mima for years now and I always know I’ll leave the salon with a great haircut ⭐️
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Andra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mima for the win! Always amazing experience!
Styling door Mima•Mannen knippen
Radu•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Styling door Mima•Mannen knippen
Lesley•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mima is always amazing! Our task today was to colour my hair, with the healthiest way possible for my hair. I asked specifically that I wouldn't want bleach. Then Mima did balayage with a great intense red like I wanted it! Also w/ after-care advise!
Styling door Mima•Kleuren - volledig
Andrea•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was er de eerste keer en van het begin ben ik enorm tevreden qua professionalisme van Mima. En er was daar nog de mooie sfeer de bij, vriendelijkheid en gezelligheid . Ik ben heel tevreden met mijn kapsel, alles naar mijn wens.