Goed geknipt, aardige mensen, prima prijs, kortom een goeie tip!
Ida•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
heel fijn en gastvrij.
perfect
ik kom terug
aurelie•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk - na zo veel slechte ervaringen met het harsen - heb ik Mima ontmoet en daar ben ik al vijf jaar klant. Super tevreden! Manu
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Op aanraden van mijn vriendin een keer bezocht en altijd gebleven. Altijd een warm onthaal met een kopje thee en elke keer super gezellig. Ze zijn vakbekwaam en oprecht. Als ze er niet achter staan zullen dat aangeven en helpen met tips en advies, wat voor mij belangrijk is. Prijzen zijn meer dan redelijk. Probeer en ervaar zelf
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Betaalbare prijs. Gezellige kapster. Goede handen. Je gaat helemaal toppie de deur uit. Ze leeft met je mee. Geeft je goede tips en adviezen.