Het was een bijzondere en leuke ervaring.
Het was een warme en persoonlijk ontvangst en een kapper die goed naar je luister .
En ja mijn haar zit ook helamaal goed erg blij mee.
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Jolanda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mima is zeer deskundig - sociaal - meedenkend.
Ik beveel een ieder om bij haar langs te gaan en je lekker te laten verwennen met een mooi kapsel!