Ik ben al ruim 3 jaar klant bij Mima. Ze begrijpt mijn haartextuur en komt tegemoet aan mijn haarstijlwensen.Bovendien altijd
aardig en professioneel
Styling door Mima•Mannen knippen
Rita•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd geweldig!! Mima is zo lief, geduldig, meedenkend, creatief, innovatief.. een fantastisch mens en fantastische kapper!
Styling door Mima•Mannen knippen
Thara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Emir was great, made sure our baby had a great and comfortable first haircut. Really highly recommended for parents to take their babies there (or to get a haircut yourself)
Kinderen knippen
Omar•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend; ben heel blij met mijn kleur en kapsel