Goede en gezellige kapper om naar toe te gaan, ben hier al 4 jaar trouwe klant!
Styling door Mima•Mannen knippen
Erik•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Mima•Highlights - heel hoofd
Can•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eigenaresse is een echte schat!! Het is een kleine maar fijne huiselijke salon waar ze ook nog eens betaalbare prijzen hanteren en waar ze alle tijd voor je nemen. ( geen lopende band werk zoals bij grote ketens )