Mima is geweldig. Goede sfeer en super blij met m’n kapsel.
Styling door Mima•Mannen knippen
L•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een kapper die echt begrijpt wat bij je past. Er wordt rustig de tijd genomen en je voelt je welkom vanaf het moment dat je binnenkomt. Altijd een mooi resultaat en goede service en lekkere koffie 😊
Styling door Mima•Kleuren - volledig
Sue•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn vaste kapper en altijd top! Professioneel, vriendelijk en met oog voor detail. Ik ga elke keer tevreden de deur uit. Echt een Topper!
Styling door Mima•Kleuren - volledig
Sue•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Klein kapsalonnetje waardoor je echt alle aandacht krijgt....Mima is een zeer toffe vrouw, denkt mee met je nadat je je wensen hebt kenbaar gemaakt! De gesprekken zijn makkelijk en daardoor voelt zij aan met welk type klant ze te maken heeft! Daardoor kan ze de stijl van je kapsel aanpassen!!! Het is zeldzaam dat ik tevreden ben na een kappersbezoek maar hier kom ik zeker terug!!!
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Vanessa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Je kan fijn samen het leven doornemen terwijl je haar goed wordt geknipt