Emir weet wat hij doet. Laat je ook gelijk op je gemak voelen. Ik vind dit een fijne salon :)
Pony knippen
Natalie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mima heeft mij geweldig geknipt en advies gegeven voor mijn krullen. Ook het verven is top (donkere lowlights).
De sfeer in de salon is super fijn en fijn dat ze ook in de avond open zijn. You rock! Thank you!
Kleuren - volledigToon alles…
Nicole•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Simply the best! Altijd tevreden de deur uit
Styling door Mima•Mannen knippen
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb goede ervaringen van hun.
Mannen knippen
A. P•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic salon with expert advice, fully recommend