I will for sure come back. Anna has great attention to detail. The nails look fabulous. She’s also friendly and has a relax vibe. Exactly what I need. Thanks, Anna.
Behandeling door Anna•Gellak manicure
Nany•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
very friendly staff. Dudu was very lovely with my child
Styling door Dudu•Kinderen knippen
Maria•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Pegah
Is zoals altijd vakkundig bezig,zij is heel precies in in haar werk,TOP
Gezicht threaden
Rita•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, vriendelijk ontvangen en Anna is heel deskundig en vriendelijk. Ik kreeg zelfs een voetmassage voor mijn verjaardag :-)