Beauty Valentijn Reviews

Paul Krugerstraat 37 Zwart, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
307 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben ontzettend lief en goed geholpen. Mijn wenkbrauwen worden al jaren heel mooi gedaan door Jolien zoals niemand anders dat kan. Ze stelt je heel erg op je gemak en luistert naar je. ik ga nooit meer ergens anders heen! 💜
Toon reactie salon...
Fijne behandeling. Heerlijke massage.
Toon reactie salon...
Ik heb hier mijn eerste wimperlift laten doen en ik ben heel erg tevreden met het resultaat en de services. Pegah was zeer attent en ik voelde me erg op mijn gemak. Zeker een aanrader voor mensen die een wimperlift willen.
Toon reactie salon...
alles was op niveau.
Toon reactie salon...
Ik ben voor de eerste keer geweest voor mijn wenkbrouwen en gelijk nieuwe afspraak gemaakt voor mijn wimpers ik kijk er naar uit
Toon reactie salon...
31
1
31
32
33
43
33