Ik ben ontzettend lief en goed geholpen. Mijn wenkbrauwen worden al jaren heel mooi gedaan door Jolien zoals niemand anders dat kan. Ze stelt je heel erg op je gemak en luistert naar je. ik ga nooit meer ergens anders heen! 💜
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
soof•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne behandeling. Heerlijke massage.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anita•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb hier mijn eerste wimperlift laten doen en ik ben heel erg tevreden met het resultaat en de services. Pegah was zeer attent en ik voelde me erg op mijn gemak. Zeker een aanrader voor mensen die een wimperlift willen.
Wimper permanent
Mats•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
alles was op niveau.
Microblading
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben voor de eerste keer geweest voor mijn wenkbrouwen en gelijk nieuwe afspraak gemaakt voor mijn wimpers ik kijk er naar uit