Echt super. Vriendelijk vrolijke meid, mooie ruimte met een heerlijke bank. Echt een aanrader!!
L.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer geweest, heb er enorm van genoten!!
S.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke behandeling en voor herhaling vatbaar!😊
Heike is enthousiast en verstaat haar vak goed. Ze stelt je gelijk op je gemak!
M.W.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon weer een heerlijk behandeling op een zalige stoel
T.R.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit keer eens geen gezichtsbehandeling, wat altijd heerlijk is, maar een massage. Wat genieten!! Daar werd ik weer helemaal relax van. Dank je wel Heike.