Goede communicatie en fijne ontvangst. Ik werd direct op m’n gemak gesteld en kon plaatsnemen op de verwarmde bank met verwarmde handdoeken. Vanaf minuut 1 een fijne ervaring. Het uur vloog voorbij en alle knopen uit m’n lichaam zijn verdwenen door een heerlijke (stevige) massage. Absolute aanrader en voor herhaling vatbaar!
R.K.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke rugverwarming in de stoel, zoals altijd een heerlijke behandeling en goed verzorgd ☺️