Perfect, mooi resultaat en ook nog eens erg aardig
Mariska•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer een heerlijke behandeling. Ik kwam voor een keratinebehandeling. Mihriban is een kundige specialist: ze denkt goed mee en geeft bruikbare adviezen. Daarnaast is het ook altijd gezellig. Dankjewel weer!
Hülya•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een bijzonder leuke ervaring (mini face-lift), professioneel & zeer vriendelijk met een prachtig resultaat. Dank je wel Jem.
Absoluut voor herhaling vatbaar👌😁
Alexandra•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Na de behandeling zag mijn gebit er stralender uit.
De medewerkers zijn gastvrij, informatief, en er wordt regelmatig gecheckt hoe het verloopt.
Door de leuke sfeer was de tijd van de behandeling zo voorbij.
Danny•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel aardig en leuke sfeer, ben blij nog dat het zo dichtbij zit en de prijskwaliteit verhouding is top