Ik had een hele fijne ervaring. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik voelde me welkom. Het resultaat is precies wat ik wilde. Bedankt!
Yousef•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Al de derde keer dat ik ben geweest voor laseren. Zoals gewoonlijk vriendeljjke ontvangst en tevreden vertrokken! Heb al gelijk vooruit afspraken ingepland. Mihriban denkt met je mee en geeft je duidelijke advies. Raad het ten zeerste aan…
Emine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer aardig geholpen. Tijdens de behandeling werd er lekker een warme deken over je heen gelegd..
Ze nam alle tijd om alles uit te leggen. Fijne ervaring!?