Fijne ontspannen afspraak en duidelijkheid over wat er ging gebeuren .
Marloes•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een leuke salon !
Vriendelijke medewerkers en klanten.
Ik heb een mini face lift gehad en werd super goed geïnformeerd.
Zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie langs kom !
Marike•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk! Zorgvuldig, rustig en vriendelijk.
Fijn om vooraf even te horen wat ik kon verwachten, echt top!
Celina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Dame die echt kwaliteit levert
Blij met het resultaat
Annemarie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg voor, tijdens, en na de behandeling. Aanrader.