Ik kom regelmatig bij Isabel om mijn wimpers te laten doen. En ben hier heel tevreden over , ze zet ze echt heel mooi . Neemt ook de tijd hiervoor . Bij binnenkomst altijd een warm ontvangst. Echt een toppertje en een aanrader als je mooie wimpers wil.