Goed le , service , klant vriendelijke, mee denkend
Marlyn •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden en blij.
Carla•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer heel goed. Elke twee weken wimpersopvullen veel aandacht voor je en voor perfectie. Heel fijn geholpen!
Sandra•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal tevreden!
Evelien•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de expertise van Sabine. Ik had een behandeling voor mn wenkbrauwen en wimpers. Ze was onwijs snel en wist eigenlijk precies wat ik wilde. Vanwege mn haarkleur (roodharige) was ik bang dat ik het te donker of te heftig zou vinden, maar ze heeft het onwijs mooi gedaan. Ik zou zeker terugkomen.