Ik ga zowel voor pedicure als Biab naar Tara.
Tara is echt een vakvrouw, ze werkt snel en secuur én met een prachtig resultaat waar je weken plezier van hebt.
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Grace•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne eerste behandeling gehad.
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Sara•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Pedicure
Hulya•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was echt heerlijk! M’n voeten zijn super zacht & m’n nagels zijn netjes en nauwkeurig gelakt. De dame (stagiaire) was ook erg vriendelijk.
Pedicure
Laura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is vriendelijk rustig en professioneel. Mijn nagels zien er weer prachtig uit.