Vast adres voor pedicure met gellak. Hele tevreden klant!
Behandeling door Tara•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara is quite good in her job she did clean manicure.
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing experience! I could new nails in no time, less than an hour for a full acrylic set, and I had really bad nails when I came. Thin and elegant, with the perfect color. Tara was absolutely amazing, very professional, and made me feel welcome right away. My new favorite spot for nails!
Behandeling door Tara•Gelnagels
Henriette•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne manicure, Tara is super aardig en een echte vakvrouw! Zeker een aanrader, ik ga vaker terug komen!