Ik ben erg tevreden over de cosmetische pedicurebehandeling die ik heb gehad. Mijn voeten voelen weer verzorgd en zien er mooi uit. Daarnaast was de mevrouw ontzettend vriendelijk en gastvrij, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Zeker een aanrader!
Michelle•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Super!!
Sven•11 dagen geleden
Geverifieerde review
fijne behandeling leuk personeel en fijne sfeer.
Behandeling door Sanne•Pedicure
Tessa•11 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was gezellig en de nagels zijn prachtig geworden!
Aline •17 dagen geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, nette en gezellige salon. Vriendelijk personeel.
Helemaal goed dus!