goede behandeling van mijn voeten door lieftallige medewerkster
rob•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke sfeer. Marit is super goed in wat ze doet. Wenkbrauwen en wimpers geverfd en pedicure met gellak. Ik voel me weer helemaal tiptop 😄
Petra•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Prettig ontvangen, kreeg direct koffie en Lieke heeft mijn nagels keurig verzorgd en gelakt.
Behandeling door Lieke | Stylist in opleiding•Gellak pedicure
Irma•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I've started with microneedling to address some acne / acne scars that I have and have seen amazing results - thanks Lyanne + team!! I feel so much more confident in my skin