Leuk ontvangst en een prachtige ruimte. Erg genoten van de massage. 5 sterren
Timo•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne, ontspannen massage. De olie rook lekker, de muziek was relaxed en de tafel was heerlijk warm. Evelien is erg vriendelijk en aan de massage te merken, weet ze wat ze doet.
Sharon •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn, genoten van de massage en de gezichtsbehandeling!
Mirjam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heerlijk. En de olie was nog verwarmd ook! Mijn volgende afspraak staat al vast. Zeker voor herhaling vatbaar👍
Anneke •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeef professionele massage gehad echt een aanrader