Zoals gewoonlijk heel kundige en prettige nagelbehandeling na groei in vakantietijd was eraan toe weer wat ‘gekort’ te worden. Olie en massage van nagels/vingers deden de rest.Ontspanning was het resultaat! Dank,CdJ.
Cees•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Bevalt me prima
Rickie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ging weer blij met mooie nagels de deur uit bij Eline. De behandelingen zijn zeer prettig, er is een fijne ontspannen sfeer en Eline werkt secuur en netjes.
Dieke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect! Gezellig, kundig en eerlijk!
Georgette•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Personalized treatment. High quality and great staff. Love it there :)