Nagels knippen gebeurt pijnloos.Het veilen ervan idem! En de finisching touch met olie/creme(?) heerlijk verzachtend. Herboren is een groot woord, maar het doet erg sterk aan denken!
Cees•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal tevreden !!
Janneke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd n feest om mijn nagels bij het meest lieve, zorgzame en hardwerkende jonge vrouw te laten verzorgen. 💚