Prettige ervaring, prachtig resultaat en zeker een aanrader!
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Nicole•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen hebben wij weer lekkere zachten voetjes en mooie ik heb mooie aangebrachte Biab. Dank je wel Eline zo starten wij 2025 goed 😊 tot over een paar weken💅🏻
Behandeling door Eline•
PedicureToon alles…
Wendy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Eline te komen. En je gaat met prachtige handen de deur uit.