Prachtige nagels. Mooie, zeer schone salon en Eline is erg deskundig.
Behandeling door Eline•Manicure
Lotte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met de BIAB manicure en Eline is professioneel en gastvrij.
Behandeling door Eline•Manicure
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is the best. I’ll never go anywhere else for my nails. She’s kind, has great attention for details and her salon is super clean.
Behandeling door Eline•Manicure
Anna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij de deur uit bij Eline👏
Behandeling door Eline•Manicure
Dieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb heerlijk zachte voeten en weer nette teennagels.
En mijn ingegroeide teennagel heb ik helemaal geen last meer van.
Dank je wel Eline tot de volgende keer Erwin