Ik werd verwelkomd door een vriendelijke gezicht en een heerlijk kopje thee. De ruimte waar ik naartoe werd geleid was uiterst schoon en fris. Gedurende een gezellig gesprek, ging Eline secuur te werk. Na een uur onder handen te zijn genomen, zagen mijn voeten er weer mooi uit. Ik ben heel erg tevreden en zal met regelmaat terug gaan naar Eline.
Behandeling door Eline•Pedicure
Liselore•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is iedere keer weer fijn om bij Eline te komen en met goed verzorgde handen weer de deur uit te gaan.
Behandeling door Eline•Manicure
Dieke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een uitstekende ervaring en ben erg blij met mijn nagels! Eline is vriendelijk en professioneel en de salon is netjes en hygiënisch.
Behandeling door Eline•
PedicureToon alles…
Sam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als altijd een efficiënte en vakkundige behandeling.
Behandeling door Eline•
ManicureToon alles…
Maud•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mooie kleurtjes en super vriendelijke service van Eline. altijd een feestje!