Ik kom al lang bij Eline en mijn nagels zien er altijd geweldig uit !
Janneke•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij!!😍
Agustina•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een heerlijk gevoel na het knippen en veilen van de nagels en het warme oliën van de handen. Eigenlijk moetje dan even rusten..,..
Cees•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen, weer mooie verzorgde voeten
Mariska •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Eline werkt ontzettend professioneel en met veel aandacht voor detail. Ze neemt echt de tijd en werkt super netjes. Mijn nagels zien er altijd perfect en verzorgd uit. Heel blij dat ik bij haar terecht ben gekomen!