Eline is zeer deskundig en vriendelijk. Gelnagels, mooi gemaakt...
Behandeling door Eline•Gellak manicure
BM•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mooie kleuren en gezellige sfeer, prachtige locatie
Behandeling door Eline•Gellak manicure
V.g.h.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is een goede pedicure, accuraat en heel aardig. Je voelt je direct op je gemak.
Behandeling door Eline•Pedicure
Sandra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline werkt zeer professioneel en is gastvrij. Wekt prima op schema. Heeft een grote keuze uit kleuren. Zowel de manicure en de pedicure behandelingen zijn top.