Een hele prettige salon, gezellig en professionele uitstraling! Kortom een aanrader!!
Behandeling door Eline•Gellak manicure
L•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met Eline weer !
Behandeling door Eline•Manicure
Fatiha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zo professioneel geholpen.
Behandeling door Eline•
PedicureToon alles…
Fatima•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes, gezellig en de lak blijft superlang mooi
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Carine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline zag goed wat mijn huid en nagels nodig hadden. Ze gaf advies maar luistert ook goed naar jouw wensen. Kortom, een hele fijne ervaring. Dankjewel Eline