Zeer prettige sfeer en kundige behandeling. Eline werkt zeer rustig en vakkundig. Heel prettige ervaring! Kan haar iedereen aanraden !!
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Marie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
De beste! Mijn man had al een tijd last van z’n kleine teen en dacht gegeven moment dat het was gekneusd totdat hij iets tussen z’n teen zag. Afspraak gemaakt en ze heeft alles gefixt en hij kan eindelijk weer sporten en lopen! Echt de beste plek!
Behandeling door Eline•Pedicure
Jacqueline•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Eline is de beste, de liefste en ze is authentiek!
Maria•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd professioneel èn gezellig bij Eline
Nicole•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer top! Eline weet inmiddels precies wat ik wil drinken en het staat nog net niet klaar als ik binnen kom... Weer helemaal blij met mn nagels!! Thanks elien!!