Super professioneel, Eline is hartstikke gezellig en ze weet wat ze doet. Zelfs de heftige voeten van mijn man heeft ze weer helemaal mooi en netjes gekregen 🤗
Behandeling door Eline•Pedicure
Stefanie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is deskundig, warm en professioneel. Ze werkt nauwkeurig en neemt de tijd. Het is altijd fijn om naar Eline te gaan.
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke pedicure gehad
Behandeling door Eline•Pedicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een verwennerij is het altijd bij Eline!
Zorgzaam, professioneel, vakkundig!
Echt een aanrader!!!
Behandeling door Eline•Pedicure
Marion•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele nette en hygiënische salon. Eline werkt super nauwkeurig en is heel vriendelijk. Elke keer weer super strakke mooie nagels. Zeker een aanrader ! Naar mijn mening de beste in de regio.