Ik kom nu al geruime tijd bij Fadila en ze stelt nooit teleur. Ze onthoudt mijn wensen en werkt heel netjes. Daarnaast is ze heel vriendelijk. Echt een aanrader!
Behandeling door Fadila
Ellen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fadila werkt netjes en zorgvuldig en is vriendelijk en open in het contact. De behandeling was naar wens.
Behandeling door Fadila
Sanne•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring, helemaal tot rust gekomen en ik zou het aan iedereen aanraden!
Behandeling door Fadila
Saskia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg op mijn gemak tijdens de behandeling en mijn wenkbrauwen zijn weer netjes.