I’ve been searching long time for a good beauty salon for my nails. Finally found it. The BIAB manicure procedure was great. It didn’t take a long time and my nails are shining and clean. ☺️ Thank you, Gigi!
Yanitsa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer voor mij bij jullie, ben wel tevreden. Ik zal zeker weer terugkomen!
Fatima•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed geholpen! Heel vertrouwd!
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon, zeer tevreden met de laser onthaarbehandelingen, Gigi is altijd erg vriendelijk en in voor een praatje. Ik ben erg tevreden.
Nicolette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was inmiddels mijn laatste laser behandeling (oksels). Ik heb alle behandelingen als fijn ervaren. De salon is mooi en netjes, personeel vriendelijk. Hele fijne salon!