Heel goed geholpen door Jillian vwb mijn biab nagels. Heel tevreden over haar en altijd snelle reaktie van de salon als je evt een afspraak wilt verzetten.
Maureen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig en vaardig geholpen!
Carla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
was fijn en resultaat van de Carboxy behandeling wacht ik nog even af