Vriendelijk personeel goed geholpen en weer mooie nagels en mooie wenkbrauwen.
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nora is a professional and very pleasant person. Thank you
Tamara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne salon. Ze werkte nauwkeurig en dacht met me mee in mijn besluiteloosheid over de kleur. Echt een aanrader!
Kunstnagels of nagellak verwijderen
Deborah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel fijn, snelle beschikbaarheid en secuur. Maar dat ik in 17min buiten stond en weinig interactie vond ik jammer. Het leek wel of dame zsm naar huis wilde.