Goede ervaringen bij het Waterfront.
Jolanda is deskundig en werkt met goede produkten.
De sfeer is persoonlijk en gezellig.
Weer doorgeboekt !
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gerlene•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Mirjan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Dimphina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon, aardige dame, maar OPI spa behandeling was niet wat ik ervan verwacht had. Geen voetenbad, verkeerde voetpakking, eelt amper weggehaald. Ik had zeker zachte voeten, maar de volgende dag leek het alsof ik geen behandeling had gehad en dat was jammer.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Angela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jolanda is vriendelijk en professioneel. Ik kom graag bij haar.