Zoals altijd weer top geholpen. Op naar de volgende behandeling
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
PedicureToon alles…
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd aardig en deskundig
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Pedicure
Ann•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jolanda is heel leuk en aardig!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
PedicureToon alles…
Denisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Als vaste klant bij Jolanda kan ik haar iedereen aanbevelen.
Deskundig, vriendelijk, ze legt je echt in de watten!
Voel me heerlijk als ik bij haar vandaan kom!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Bep•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Jolanda voel je je direct op je gemak. Ze laat zien dat ze het vak goed beheerst.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen