Zoals altijd weer goed geholpen. Ditmaal een andere behandeling dan normaal en ben benieuwd naar het eindresultaat.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn̈e behandeling. Voelde echt ontspannen. Mijn huid is er echt van op geknapt.
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ilse•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prima behandeling en voelde mij op mijn gemak, en kreeg van haar goed advies over het schoonmaken van mijn huid! Ook het ontharen was heel kundig…..dus blijf ik zeker vaste klant!!
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ans•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een rustige lieve dame
Ook een goed gesprek gehad
Heerlijke behandeling en Zen weer richting huis
💋❤️💋
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrij, vriendelijk, hygiënisch
. Goede ervaring kom zeker terug
Behandeling door Jolanda van der Kruit•Facials / Gezichtsbehandelingen