Svetlana did great job and took such a good care of my nails, and I am definitely coming back again!
Behandeling door Svetlana•Gellak manicure
Souad•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Tot in de puntjes word je tijdens de behandeling verzorgd. Inmiddels een vast adresje bij ons thuis. Absoluut een aanrader. Top service!
Behandeling door Svetlana•
PedicureToon alles…
Elina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana is erg lief, entoesiast en professionneel.
Behandeling door Svetlana•Manicure
Carole•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Secuur, aardig, prachtig resultaat
Behandeling door Svetlana•Manicure
Annika•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Svetlana is gewoon ontzettend goed in haar werk. Is nauwkeurig en eerlijk. Ik vind haar de beste! Ze lakt prachtig en mijn voeten hebben er nog nooit zo goed uit gezien