I have been the second time at this salon. Very clean and the pedicure was of very good quality. Svetlana is very kind and skillful. Felt very good and will come again for sure.
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Ioana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
swetlana neemt echt de tijd om je nagels weer heel mooi te maken. ze heeft eindeloos veel kleurtjes en technieken te maken wat jij graag wilt. en het blijft weken keurig zitten.
Behandeling door Svetlana•Manicure
Fleur•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The best pedicure there is !!
Behandeling door Svetlana•Pedicure
Yvonne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo tevreden over mijn nagels zijn goed verzorgd