Great service and atmosphere. Definitely I will come back for other treatments
Behandeling door Joelle•Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne endermologie behandeling gehad voor mijn gezicht..de 5de keer..lijntjes in mijn gezicht vervagen. Ontspannend..wegdromen voor 30 minuten. Heerlijk
Behandeling door Bo•Afslankbehandeling
Sandra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd mijn wenkbrauwen perfect gekleurd en geëpileerd
Behandeling door Joelle•Wenkbrauwen - threaden
Monique•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met de behandeling 😊
Behandeling door Joelle•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk, heel mooi resultaat en goede tips gekregen voor onze vakantie in Kroatië. Dankjewel!!
Behandeling door Joelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven