Heel mooi, schoon & ontspannen sfeer in het salon. De eigenaresse is heel vriendelijk en maakt gezellig een praatje. Ze voert haar werk deskundig & met zorg uit.
Ondanks dat harsen op zich niet altijd een pretje is ;) kom ik graag hier mijn behandelingen doen bij haar.
Behandeling door Joelle•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Meola•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hygiëne staat bij mij op één. Is dik in orde, vriendelijke en kundige behandeling.
Behandeling door Joelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marian•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne, verzorgde en deskundige praktijk. Echt een aanrader voor LPG behandelingen! Ik merkte meteen het effect.
Behandeling door Joelle•Afslankbehandeling
Janneke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, aardig en competent personeel
Behandeling door Bo•Facials / Gezichtsbehandelingen