Prachtige salon en ben heel erg tevreden over de behandeling. Je komt helemaal tot rust tijdens de behandeling en je gaat met een heel relaxed gevoel naar huis. Ik kom er al een aantal jaren en blijf dat zeker doen.
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon met heerlijke behandelingen! Je kunt er terrecht voor massages, maar ook voor gezichtsbehandelingen. Altijd fijn en zeker aan te raden!
Behandeling door Joelle•Ontspanningsmassage
Mandy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne facial met uitbreiding van gezicht harsen en als kers op de taart een heerlijke gezichts-nek-schouders massage. 😘