Ze zijn gewoon heel goed in wat ze doen je kan een heel verhaal maken maar ervaar het . Het is een ontspannen sfeer ze doen het perfect ( bij mij mijn wenkbrauwen) het is gewoon gezellig Ze maken je gezicht weer sprekender ben heel blij
Behandeling door Joelle•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Thea•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke tevreden met mijn LPG Endermologie behandelingen, een ontspannende behandeling die ook daadwerkelijk resultaat bied. Behandelingen zijn ook gezellig bij beide dames Joëlle en bo!