Prettige behandeling voor een zeer gevoelige huid. De salon gebruikt een methode waardoor ik geen uitslag krijg na het harsen en dit is wel zo prettig.
Behandeling door Joelle•Vrouwen harsen - gezicht
Sanne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben er nu twee keer geweest en heb van genoten. goede uitleg en heel klant vriendelijk.
Behandeling door Joelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ans•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling; heerlijk ontspannend. Kan er weer tegen.
Behandeling door Bo•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette en perfecte behandeling , vriendelijk en kundig personeel
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen