Ben al jaren klant. Het is mijn ontspanningsmoment na de hectiek van alledag.
Het is fijn om in alle rust te genieten van de behandeling en zeker de massage 💆🏻♀️. Dank je❣
Behandeling door Joelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind deze salon mooi, sfeervol en deskundig
en ben zeer prettig geholpen door Jill
Facials / Gezichtsbehandelingen
petra•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling en advies, sfeer is heel kalmerend en ontspannen
Behandeling door Joelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Kim•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jill is een aardige meid maar het harsen was een stuk pijnlijker in vergelijking met de andere keren wanneer ik door Joelle geharst werd. Ook bleef het nog langer rood na de behandeling.
Behandeling door Joelle•Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne schone salon, wenkbrauwen worden altijd goed gedaan!
Behandeling door Joelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven