De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2471 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Helemaal top! Snel en pijnloos.
Hele prettige behandeling gehad. Salon was schoon en netjes. Trisha was vriendelijk en professioneel. Ik ga hier in de toekomst weer heen.
Would highly recommend. Really experienced and thorough.
De wenkbrauwen zijn oké, gedaan. Service kan beter. Moest best lang wachten en het is wel zo netjes dit aan te geven als je wachten bent.
Zoals altijd gewoon weer een fijn gesprek en binnen no-time kon ik de deur al weer uit lopen! Al met al een aanrader voor iedereen