Ik ben al een aantal keer geweest en ben nog steeds erg tevreden de mensen die er werken zijn allemaal even vriendelijk
Claudia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn weer en op naar over vier weken
Leny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
É sempre um prazer estar com vocês. Um lugar onde me sinto muito bem atendida e os profissionais são incríveis! Parabéns pela dedicação e por todo profissionalismo!
Mayara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerkster is heel hygiënisch en werkt erg snel zonder gehaast te werken.
Behandeling door liliane Silva•Vrouwen harsen - gezicht