Ik kom hier altijd voor mijn wenkbrauwen en ik ben elke keer super tevreden. Echt een aanrader !
Behandeling door liliane Silva•Wenkbrauwen - threaden
Elianne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super leuk!
Carolina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels gedaan, geweldig zoals altijd geweldige salon.
Clara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar gedaan bij Beleza schoonheid salon. Zeer tevreden een aanrader, sinds ik hier mijn haar laat behandelen is het veel gezonder, meer glans. Antonia is een haar fluisteraar 😁😘
Clara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amei o resultado do meu cabelo. Acho o ambiente super aconchegante e agradável. E as profissionais são TOP.